Deze website behoefte het gebruik van javascript. U dient u javascript in te schakelen.

Veel gestelde vragen

Ik ondervind problemen tijdens het bestellen

Wellicht gebruikt u op dit moment Internet Explorer 7 of eerdere versie. Deze wordt niet meer ondersteund. Indien dit het geval is, adviseren wij u om de browser te vernieuwen en voor onze website Firefox of Chrome te gebruiken.


Ook is het mogelijk dat uw computer beperkingen kent die opgelegd zijn in bijv werksfeer middels een proxyserver, firewall of andere middelen. In dat geval adviseren wij u om contact op te nemen met uw netwerkbeheerder.


Indien bovenstaande niet voor u geldt, kunt u ook uw bestelling per email info@123lens.nl aan ons doorgeven.
Wij zullen dan de bestelling voor u invoeren en ontvangt u de bestelling op het door u gewenste afleveradres met een factuur, welke u binnen 14 dagen middels een overboeking moet voldoen.


Heeft dit antwoord uw vraag beantwoord?


Meer uit deze categorie:

  1. Hoe plaats ik een bestelling?
  2. Hoe kan ik contactlenzen voor één oog bestellen?
  3. Ik ontvang geen bevestiging van mijn bestelling
  4. Waar kan ik mijn actiecode, kortingscode of voucher invullen
  5. Hoe kan ik twee verschillende lenzen voor rechts en links bestellen?
Ogenblik geduld aub, bezig met laden pagina